High school jaar in Caledonia, New York State - Reisverslagen van Merel Schoehuys - WaarBenJij.nu High school jaar in Caledonia, New York State - Reisverslagen van Merel Schoehuys - WaarBenJij.nu
High school jaar in Caledonia, New York State

In het jaar 2015/2016 doe ik mee met de Rotary year exchange in Caledonia, New York State. Ik ga dit jaar naar een Amerikaanse High school en ga in totaal bij twee of drie gastgezinnen wonen.

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2016

Christmas/Florida/NYC and more

18 Oktober 2015

My second blog :)

24 Augustus 2015

Mijn eerste dagen in New York State
Merel

Ik ben Merel Schoehuys, Ik ben 17 jaar en ga in het jaar 2015/2016 meedoen met de Rotary year exchange in Caledonia, New York State. Ik zal dit jaar deze blog bijhouden en schrijven over mijn uitwisselingsjaar :)

Actief sinds 27 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3734

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 01 Augustus 2016

High school jaar in Caledonia, New York State

Landen bezocht: